pátek 9. srpna 2019

Kosmetické úlovky za měsíc červenec

Vítám vás u červencových kosmetických úlovků.


Opět tu mám něco z Oriflame a jistě nebude překvapení, že první věc je s levandulí- sprchový gel Love Nature. 


Zaujal mě olej na vlasy a tělo s avokádovým olejem Love Nature. Zatím jsem ho nezkoušela, uvidím, jaký bude. 


Objednala jsem si také vzoreček rtěnky a hlavně mušelínovou odličovací žínku. Byla za dobrou cenu, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším. 


V drgerii Teta mě zaujala za dobrou cenu houbička na makeup od Essence 


A také jsem si dokoupila můj oblíbený odličovač na oči Nivea 


Neodolala jsem časopisu Elle s taštičkou plnou věcí- pasty na zuby, odličovací ubrousky, odlakovací ubrousek na nehty- po rozbalení vypadal, že je hodně mokrý a půjdou s ním odlakovat nehty, ale sotva mi odlakoval jeden nehet a byl hned suchý, zrcátko, pinzeta, pilníček na nehty, gumička do vlasů (tu na fotce nemám, nějak jsem na ni zapomněla) a čistící gel na ruce



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Ten levandulový sprcháč vypadá dobře :) Já mám levandulové věci moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)