pondělí 26. srpna 2019

Knižní novinky

Vítám vás u tak trochu zapomenutých knižních novinek. Narazila jsem na fotky ve foťáku. Úplně jsem zapomněla, že jsem je nafotila a nedala na blog.


Knížku Super snídaně jste na blogu mohli vidět v rámci soutěže k pěti letům od založení blogu. Jednu jsem koupila do soutěže a jednu pro sebe. Upřímně zatím jsem z ní nedělala žádnou snídani, ale včera jsem v ní listovala, co bych si mohla udělat. :D 


Zaujala mě knížka Domácí úklid. Byla za dobrou cenu, tak jsem si řekla, že ji zkusím a uvidím, jestli si z ní něco vezmu. V té jsem taky včera listovala a zatím mě tam už něco zaujalo. 


Lahodně s Ellou- Džusy a smoothies pro každý den. Tato knížka je důvod, proč jsem nechtěla knižní novinky zveřejňovat hned. Koupila jsem ji totiž pro kamarádku k narozeninám a nechtěla jsem, aby ji tady viděla. :) 


Jaké jsou vaše knižní novinky? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Já jsem si teď koupila docela dost knížek. I na podobný styl s tim uklízením 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké sis koupila? :) Třeba bych se mohla inspirovat :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)