neděle 13. října 2019

Kosmetické úlovky za měsíc září

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Přijde mi, že ten měsíc zase tak rychle utekl. Využily jste 50% slevy v Rossmannu na dekorativní kosmetiku? Já neplánovaně jo. Byla jsem v knihovně, měla jsem pak půl hodiny čas, než mi jela poulička, tak jsem ještě zašla do Rossmannu. :) 


V Rossmannu jsem si tedy koupila 2 laky na nehty Miss sporty v odstínech 550 a 552. Pár dnů před nákupem jsem se dívala na blog ilovemakeup.cz. Hledala jsem příspěvek, ve kterém doporučovala krásný odstín na lak od Miss sporty. Uložila jsem si ho v mobilu s tím, že jak budu v drogerii, podívám se po něm. Jak jsem byla v Rossmannu, tak jsem si na lak vzpomněla a měli poslední kus tohoto odstínu 552. Tak jsem měla z toho radost, že tam na mě čekal. <3 Plus jsem ještě od Miss sporty vzala osvědčenou a oblíbenou tužku na obočí.


A taky jsem potřebovala doplnit zásoby pudru od Dermacol, tak jsem aspoň využila akce. 


V Oriflame jsem si objednala řasenku Tremen Dous Big Volume The ONE a sprchový gel Loved up 



Na doporučení kamarádky jsem si koupila v dm balzám na vlasy Balea 


Dokoupila jsem si Nivea sprej Black& White a Nivea odličovač na oči. Oboje používám ráda už delší dobu. 


V časopise Žena a život je teď Havlíkova Pečující a čistící ranní maska- 10 ml, tak jsem to sem už zařadila, kdyby si chtěl někdo pořídit, ať to stihne. :) 


Co jste si pořídily z kosmetiky vy? Budu ráda za věše komentáře :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Já kupuju nejvíce kosmetiky v Avonu, protože to dělá kamarádka a nechává mi to za levnější ceny, než jsou v katalogu :D jinak moc kosmetiku nekupuji, občas zajdu na novinky do dmka, jinak ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Avonu taky občas nakupuji :) To se hodí, že to máš za výhodnější ceny :))

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)