sobota 28. září 2019

Přátelé

Vítám vás u nového příspěvku, který je zaměřený na seriál Přátelé. 22. září to bylo 25 let od odvysílání prvního dílu. Poslední díl byl odvysílán 6. května 2004.

K výročí vyšla knížka Přátelé- Vše o nejoblíbenějším seriálu všech dob. Knížka vyšla 9. září a moc jsem se na ni těšila. Pro kamarádku jsem před létem koupila hrnek Central Perk a objednala jsem si ho i pro sebe.


Ještě by se mi líbil tento hrnek. 


Přes léto jsem hodně nosila tato dvě trička z H&M a nově jsem si pořídila ponožky s nápisem Friends a hrníčky Central Perk :D 


 A taky jsem ráda nosila žabky Friends <3


Spolu s hrnkem Central Perk jsem koupila i plakát. Rám na něj jsme koupili v Ikea. Zatím ho ještě nemáme pověšený, tak snad se to brzy změní. Ještě na 100% nevíme, kam ho dáme.  


Co vy a Přátelé? Také jste si pořídili knížku? Budu ráda za vaše komentáře :) 


Na závěr tu pro vás mám pár otázek o seriálu. Zkuste na ně odpovědět do komentářů :) 

1. Jak se jmenovala Rossova opice? 
2. Co měla oblečeného Rachel v prvním díle, když přišla do Central Perk?
3. Čím je posedlá Monica?
4. Jak se jmenuje sestra Phoebe?
5. Jaká zvířata měli Chandler a Joey? 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Knížku jsem si nepořizovala, nepovažuji se zase za tak velkého fanouška, ale když běží v televizi občas na nějaký díl kouknu :) Já si v Primarku kupovala pyžamo s motivem Central Perk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se dívám v TV :) Jee tak to musí být parádní pyžamo. Já mám z Primarku ty žábky:)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)