neděle 20. října 2019

Úlovky z knihovny trochu jinak

Vítám vás u knižního příspěvku. Jak jste si mohli přečíst v nadpisu, dneska budou trochu jinak. Rozdíl spočívá v tom, že mám i knížky, které nemusím vracet. V knihovně probíhá bazar, tak jsem si samozřejmě několik knížek vybrala. V přízemí jsou knížky každá po 2 korunách a o patro výš jsou zdarma. A abych nezapomněla z minulých úlovků mám přečtené pouze Malé ženy. Jako první vám ukážu knížky, které jsem si půjčila a pak na ty, co jsem si nabrala.


Knížku Vánoční zázrak jsem si nechala odložit z regálu a Cesty se rozcházejí jsem měla už nějakou dobu v rezervaci za 10 Kč. Jakmile ji vrátí ten, kdo ji má půjčenou, zarezervují mi ji a pošlou email, že ji mám nachystanou. 


Vánoční zázrak jsem zahlídla na internetu a zkusila jsem, jestli ji mají v knihovně. Poštěstilo se a mám ji už doma. Pustím se do ní, ale až později. Mám ještě knížky z minulých knižních úlovků. 


Před nějakou dobou jsem přečetla Čáry života. Samozřejmě mě zajímá, jak to bude dál. Tak jsem se hned do druhého dílu pustila. 


A teď ty, co jsem si nabrala.
Dvě knížky jsem vybrala pro mamku. Víc se mi jich tam pro ni nelíbilo. 


A já jsem si z nostalgie vybrala nějaké dívčí romány. Hlavně Lenku Lanczovou jsem tam nemohla nechat. Od té jsem hodně četla. Knížka Monika ta byla taky jasnou volbou. Podle popisu mě zaujala Holka bez minulosti. 


Co právě čtete?  Budu ráda za vaše komentáře <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)