neděle 3. listopadu 2019

Kosmetické úlovky za měsíc říjen

Vítám vás u kosmetických úlovků. Přijde mi neuvěřitelné, že už za říjen. Tentokrát jsou převážně s produkty na vlasy a laky na nehty. 


V drogerii Teta jsem si dokoupila Batiste suchý šampon na vlasy- Cherry a Taft lak na vlasy  


Nějakou dobu jsem si chtěla pořídit Garnier masku na vlasy Banana. Měla jsem ji ve vzorečku a opravdu mě zaujala. 


Došel mi kokosový tuhý šampon Alverde. Řekla jsem si, že zkusím trochu jiný a vzala jsem taky kokosový, ale klasicky tekutý. 


A opět tu mám laky na nehty od Miss sporty. Odstín 552 se zalíbil i mé mamce, tak jsem jí ho dala a sobě si koupila další. Plus jsem ještě dokoupila odstíny červený 150 a tmavě růžový 390- ten mám dnes na nehtech. Tyto laky rozhodně doporučuji. Jsem s nimi moc spokojená. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Tu masku na vlasy mám taky, možná dve. Jednu banán a druhoi jinou, ale ještě jsem je nezkoušela, měla jsem je v nějakém kosmetickém boxu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti budou vyhovovat :) Já zkoušela jen tu banánovou :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)