neděle 17. listopadu 2019

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek. Tentokrát jsem využila akce na eshopu Knihy Dobrovský. Vybrala jsem si tři kuchařky, každá stála 49,-. Pak jsem do objednávky přihodila dvě knížky pro sebe a nějaké jako vánoční dárky. Ty mám už schované a brzy je budu balit, ať to mám pěkně nachystané. Co vy, jak jste na tom s vánočními dárky? :)


První kuchařka je ze série Rychlé večeře- pizza


Další kniha je ze stejné série a tentokrát- Těstoviny


A zaujala mě ještě knížka Salátové variace


Doma už mám vylupovací knížku Květinová zahrada (příspěvek o ní najdete zde) a koupila jsem si ještě vylupovací Pavilon motýlů. Moc se mi líbí zpracování těchto knížek <3




Na Instagramu mě zaujala knížka od Tess, tak jsem ji také přihodila do košíku a jsem na ni opravdu zvědavá. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Dobrovsky je na akce úplně super. Kupuju tam jak kucharky, tak i knihy na čtení a vždycky za pár korun. Dárky už mám některé i zabalene, některé čekají na zabalení a některé teprve přijdou :) ale ještě se budu muset po něčem podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je, jsou tam parádní akce :) Taky se musím ještě po něčem podívat a zabalené nemám zatím nic :) :D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)