neděle 8. prosince 2019

Kosmetické úlovky za měsíc listopad

Vítám vás u předposledních kosmetických úlovků tohoto roku. Klasicky ty prosincové budou zřejmě největší, jelikož mám narozeniny a určitě dostanu kosmetiku i na pod stromeček.
Letos mi přijde, že to do Vánoc utíká strašně rychle a ještě nemám nakoupeno plno dárků. Co vy jak jste na tom s vánočními dárky? :) 


Využila jsem akce v Kiehlś a objednala si vzorečky a taky Creme de corps- vyživující a hydratační péči pro celé tělo 



V časopise Joy jsem měla krásný zlatý lak na nehty od Catrice 


Opět jsem měla poukázku do lékárny, vybrala jsem si levandulové mýdlo 


a pak ještě Bioderma taštičku s krémem Sensibio light a micelární vodou



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)