pondělí 23. prosince 2019

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek. Jelikož se blíží konec roku, tak tu mám opět zařazený i nový diář. Pořídili jste si už diář? A používáte vůbec nějaký? Budu ráda, když se podělíte v komentářích. :)


Na objednávku z eshopu holek z A cup of style jsem se chystala už delší dobu. Spojila jsem to i s objednávkou kuchařky Cesta k opravdovému jídlu. Viděla jsem plno fotek na instastories a opravdu mě nalákala.  


Jako každý rok jsem si od holek objednala i diář- Zase se jim náramně povedl a jsem z něho opravdu nadšená. Pokaždé dají diáři něco navíc a je lepší než ten předchozí <3 


K diáři jsem dostala základní set samolepek. Plus jsem si sama objednala základní set samolepek a Práce :) 


Na facebooku jsem se domluvila s jednou slečnou a koupila si od ní tyto dvě knížky Flusion a Slza. Podle popisků vypadají obě knížky zajímavě, tak doufám, že se mi budou líbit. 


Jaké knížky jste si v poslední době pořídili? Budu ráda za vaše tipy :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)