úterý 31. prosince 2019

Kosmetické úlovky za měsíc prosinec

Vítám vás u posledního letošního příspěvku. Doufám, že jste si vánoční čas užili a dnes prožijete příjemný Silvestr :) Rozhodla jsem se, že rok 2019 na blogu ukončím kosmetickými úlovky.


K narozeninám jsem dostala Benefit karavan s řasenkou Roller Lash, Gimme brow a Hoola bronzerem 


K nákupu byly vzorečky krém Sephora, vůně Chloé a krém na oči 


Na Vánoce jsem dostala pár věcí z Avonu- sprchové gely, vůně, krém na ruce a top coat  


Dokoupila jsem si Batiste suchý šampon clean & classic original, taft lak na vlasy, Alverde tuhý šampon s vůní kokosu 


Dostala jsem také řasenky Damn Girl a Roller Lash jako ozdobu na pověšení <3


Vypadá krásně na stromečku 


The Ordinary znám, ale ještě jsem nezkoušela, dostala jsem od kamarádky. Jsem na to zvědavá.


Pak tu mám paletku Catrice a rtěnku Maybeline 320 steamy rose 


Guilia- houbička na obličej s hluboce čistící a masážní funkcí. Používám ji od Štědrého dne a je to na odličování moc fajn 



Essence- krásný vánoční štětec na pudr <3 



Kosmetická taštička Balea- tělové mléko, sprchový gel a 2 masky na obličej 


A ještě jsem zapomněla na řasenku Bad gal Bang z časopisu Elle a Astrid CC light z Joy 


Jakou kosmetiku jste dostaly? :) 


Těším se na vás v roce 2020, který bude jistě lepší než ten 2019 ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)