čtvrtek 28. května 2020

Samolepky, washi pásky, razítka a další

Vítám vás u nového příspěvku, který jsem již zmiňovala v tom narozeninovém zde. Ráda si zdobím diáře a chci se pustit do tvoření fotoalb, tak mě napadlo, že bych vám ukázala čím nejraději zdobím. Samolepky, washi pásky a razítko to je něco pro mě. 


Jako první tu mám věci z krabiček Kancelářské myšky, které jsem si před pár lety 3x objednala. Škoda, že už nefunguje. Bylo tam vždy plno krásných věcí. 


V pouzdře mám schované malé samolepky. Na jednu z nich se dá psát křídou. 


A v krabičce mám hlavně ty velké samolepky. Moje nejoblíbenější jsou ty s Malým princem. 


Pak tu mám košík, kde je všechno možné, ale hlavně washi pásky. 


Takhle všechny jsem si je vyskládala poprvé :D 


Z krabičky Kancelářské myšky mám také krásnou washi pásku s Malým princem. 




V košíku mám také dva popisovače z Lidlu- stříbrný a zlatý. Ráda s nimi popisuji vánoční dárky.


Děrovačka z výtvarných potřeb. Původně jsem ji koupila, že s ní budu děrovat samolepky, které si vytisknu na lepící papír. Mám ještě sadu ozdobných děrovaček z Lidlu, ale tu momentálně nemůžu najít. 


V dalším košíku mám všehochuť samolepek.


Když byl Tedík malinkej, tak mi košík trochu ohryzal. 


Hodně samolepek mám z eshopu od holek z A cup of style. 


Pak tu mám složku se samolepkami, které jsem si vytiskla. 


A ještě tam mám aršíky se samolepkami, které jsou myslím z nějakého bloku. 


2 sady The happy planner


A další várku samolepek z krabičky Kancelářské myšky, které používám víc. 


Bloček se samolepkami asi z Lidlu 


A pod tím vším jsou schované fixy a malé třpytivé gelovky. Fixy jsou myslím z Lidlu a gelovky z Pepca. 


Pak tu mám krabičku s razítky. 


Tato razítka jsou poklady z mého dětství. Kromě toho podélného naspodu krabičky, které jsem před lety koupila na prettypapers.cz 


A už tenkrát jsem z něho byla nadšená. Jak můžete vidět je to razítko s foťákem označující políčka na vyplnění Kdy, Kde, Co- pro mě rozhodně skvělý pomocník do alb. 


Dřevěná razítka z Lidlu. Jedny jsem si koupila a ty druhé jsem dostala od kamarádky. Ráda je používám do diáře. 


Vrchní razítka jsou opět z Lidlu a ta spodní z Tigeru. 


Nedávno do mé sbírky přibylo razítko s peříčky a strašně moc se mi líbí. 


Tato malá barevná razítka mám z papírnictví a některá byla v sadě z Tigeru. Plus jsou tam dvě razítka z Kinder vajíček. 


V sadě razítek mám vždy i inkoustovou podušku, některé i barevné, ale stejně nejraději používám tady tu klasickou, kterou mám od dětství i s náplní inkoustu.


Na ukázku jsem udělala pár razítek. Tato sada mi přijde skvělá. Použila jsem ji např. na přání k narozeninám. 


Razítka jsem v posledních pár letech nevyužila jen do diáře, ale i v práci na základní škole a byla jsem za ně moc ráda. 


Jak víte používám diář od holek z A cup of style a dole máte na ukázku pár stránek s razítky. 





Už roky mám tohle krásné album z prettypapers.cz a letos ho chci konečně využít. Minulé pondělí jsem se pustila do probírání fotek, třídění fotek z mobilu do PC a do složek. A také jsem vybírala plno fotek na vyvolání. Seděla jsem nad tím každý den a toto úterý odpoledne to dodělala. Chci udělat album z Tedíkových fotek. Už se těším, až se pustím do tvoření alb a zařazování fotek do alb. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Nevím tedy za kolik si ty sady z kancelářské myšky kupovala, ale jak koukám, tak to jsou všechno věci z Číny. Na Aliexpressu nebo ebay najdeš hromady samolepek, washi pásek a razítek úplně za pár korun. Já tyhle věci skoro nikde nekupuji. Jedině pak české samolepky do diáře od Fleppi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to stálo něco přes 200,- Jo to je pravda, mně se líbilo, že přijde balíček s překvapením, že nevím, co v něm přesně bude :) Na fleppi jsem taky koukala. Teď jsem objednávala z Yuppi :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)