sobota 16. května 2020

6 let od založení blogu

Vítám vás u speciálního příspěvku. Dnes je to už 6 let, co jsem založila tento blog. Vždy píšu narozeninový shrnující příspěvek za další uplynulý rok na blogu. Pojďme se na to spolu podívat.

Když jsem si objednávala věci na Knihy Dobrovský narazila jsem tam i na svíčky čísel. A byla jsem moc ráda, že měli dostupnou 6. Dneska odpoledne jsem upekla muffiny a s jedním vyfotila na oslavu zapálenou 6. Vzpomněla jsem si i na balonek Party, tak jsem ho také přidala.

Pořád jsou na blogu stálé příspěvky jako Kosmetické úlovky za měsíc, Knižní novinky a Úlovky z knihovny. Chci pokračovat v sérii, která se na blogu objevila už dříve- Mé knižní série. Mám nové, tak je chci doplnit i na blog. Pak chystám nějaké kosmetické příspěvky zaměřené na něco konkrétního jako byly například Slupovací pleťové masky. Dále chci probrat fotky a s nimi vytvořit album. Ještě mě napadl příspěvek o papírnictví s věcmi, které používám na zdobení diáře a chci použít i na album.


Opět jsem prošla všechny příspěvky na blogu a využila nástěnku, na kterou jsem to všechno napsala. 


Nejnavštěvovanějším příspěvkem byly Úlovky z knihovny z 18. 8. 19. Byly tam knížky Levandulový pokoj a Čáry života. Doufám, že se brzy zase nějaké úlovky z knihovny na blogu objeví. Můžete se podívat zde.


Oblíbené byly také dva příspěvky spojené se seriálem Přátelé.V prvním jsem psala něco o seriálu, o nové knížce k výročí Přátel a přidala různé věci, které mám trička, hrnek, ponožky. Ve druhém příspěvku jsem se rozepsala o knížce k výročí seriálu. Na oba příspěvky se můžete podívat zde a zde.


Čekáme miminko <3 Hledala jsem nějaký deník, kde bych mohla vše zaznamenávat a narazila jsem na facebooku na Prckův deník. Rozepsala jsem se o něm v příspěvku zde.


Jsem ráda za vaše návštěvy blogu a komentáře. Těším se na další rok na blogu <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)