čtvrtek 4. června 2020

Kosmetické úlovky za měsíc květen

Vítám vás u nových kosmetických úlovků. Tentokrát jich tu mám více, než v minulých.


Tento Nivea odličovač na oči jste už u mě mohli vidět. Používám ho moc ráda, pěkně odlíčí a nezanechává na očích mastný film.


Doplnila jsem si zásobu mého oblíbeného Nivea Black & white, který mám v oblibě už delší dobu 


Tentokrát byl v časopise Joy dárek a to Oriflame zázračný kelímek 


Dalším  dárkem z časopisu je šampon TreSemné a to z Elle. Ten momentálně používám a jsem s ním spokojená, vlasy jsou po něm jemné a příjemné na dotek.  


Catrice make-up HD Liquid Coverage už používám hodně dlouho, staré balení mi došlo a konečně mám nové


Zase jsem se vrátila k Alverde kokosovému šamponu a budu ho používat po tom TreSemné


A klasika u mě- Batiste suchý šampon Cherry 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)