sobota 20. června 2020

Knižní novinky a opět něco navíc

Vítám vás u dnešního příspěvku. Venku je upršený den, tak jsem si řekla, že se pustím do tohoto příspěvku, ať tu máte něco nového. Co děláte vy v těchto deštivých dnech? Já dneska a včera strávila kupu času s knížkou Jennifer, která je o herečce Jennifer Aniston.


Už jsem zmiňovala v některých příspěvcích na blogu i na facebookové stránce, že jsem se pustila do probírání fotek a kupu jsem si jich nechala vyvolat. Fotek je opravdu hodně a pořád je třídím a probírám. V našem albu už mi dochází místo, tak jsem se rozhodla, že nakoupím nová. Našla jsem si parádní na Knihy Dobrovský na 200 fotek 10x15, jenže bylo jen na prodejně a nedalo se objednat domů. Tak jsem vybírala další a našla jsem tato čtyři, která jsou na 100 fotek 10x15. 


Jenže jsem tak nějak automaticky čekala, že budou velikostně stejná jako ta, která mám doma. Takže na fotce níže máte fotu Představa versus realita :D Trochu jsem byla tedy překvapená, když jsem balík otevřela. Schválně jsem se dívala na stránky, jestli jsem nepřehlídla rozměry alba, ale žádné tam napsané nejsou. Velká alba na naše společné fotky budu muset ještě někde dokoupit a tato si nechám na ostatní fotky. 


Dále jsem si ještě objednala další samolepky na fotografie 500 ks za 53 Kč a kuličkové pero černé.

Samolepky na fotografie zde
Kuličkové pero zde


A rozhodně jsem si nemohla nechat ujít novou knížku od mé oblíbené spisovatelky Jojo Moyes- Schovej mě v dešti. Knížku jsem v týdnu dočetla, moc se líbila a četla se velice dobře. Příběh je zajímavý a postavy mi byly sympatické. 3 generace žen, které k sobě hledají cestu a také své místo v životě.


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)