pondělí 15. června 2020

Moje péče o vlasy

Vítám vás u nového příspěvku. Napadlo mě, že bych napsala o produktech na vlasy, které používám. Před chvílí jsem si vzpomněla na příspěvek Moje péče o pleť a hned jsem si ho na blogu našla (zde). Nepřišlo mi, že už jsou to tři roky, co jsem ho psala. A je fakt, že v něčem se moje péče o pleť změnila, tak třeba někdy příště napíšu o produktech, které na pleť nejvíce používám nyní.


V Oriflame jsem si před časem koupila olej na vlasy a tělo. Snažím se ho používat na vlasy jednou za týden nebo jednou za dva týdny podle toho, jak si na něho vzpomenu. Nanáším ho do konečků vlasů hodinu nebo nebo dvě před tím, než si jdu umýt vlasy. 


Dlouho jsem teď používala Alverde tuhý kokosový šampon a stále jsem s ním spokojená. Střídám ho s Alverde klasickým tekutým také s vůní kokosu. 


Už je to delší dobu, co jsem si pořídila Garnier masku na vlasy s vůní banánů. Začala jsem ji používat zhruba dva měsíce zpátky a od té doby ji pravidelně používám. Měla jsem ji v časopise jako vzorek a vyhovovala mi, tak jsem šla do plného balení. S otevřením jsem čekala, kvůli tomu, abych vypotřebovala jiné produkty, co jsem na vlasy měla. 


Před foukáním vlasů si vždy nanesu trochu tužidla od Oriflame. Jsem s ním spokojená. Vlasy mi po něm pěkně drží. 


A ještě před foukáním používám ochranný sprej také od Oriflame. Občas se mi stalo, že jsem na něj zapomněla, ale tak dva měsíce ho používám opravdu pravidelně. 


Nyní používám šampon Tresemné, jelikož jsem ho měla jako dárek v časopise tak, abych ho využila


Po něm se přesunu zpátky k již zmiňovanému šamponu Alverde s vůní kokosu. 


Tyto produkty teď ráda používám, osvědčily se mi a jsem s nimi spokojená.

Co rády používáte za produkty na vlasy? Budu ráda, když se podělíte v komentářích :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)