středa 30. září 2020

Podzimní rozjímání

Vítám vás u podzimního příspěvku. Párkrát už jsem na blogu měla příspěvek podzimní rozjímání a dostala jsem chuť na to udělat ho i letos. Včera odpoledne jsem vyrazila s Tedíkem na trochu delší procházku a vyrazili jsme na lov kaštanů. U podzimního rozjímání jsem vždycky zmiňovala, jak ráda sbírám kaštany. Na to se každý rok těším. První kaštan jsem letos našla už asi před třemi týdny a další dva minulý týden. 

Včera mě tak napadlo, že vyrazíme na další místo v našem okolí, kde rostou kaštany. Jeden kaštan jsem našla hned, jak jsme na místo přišli.


Tedík očichával okolí a moc se nedařilo ho pěkně vyfotit. Jelikož teď poslední dny vydatně pršelo, dala jsem mu obleček, aby nebyl celý mokrý. 


Roste jich tam hodně. S bráchou jsme vždycky kaštany shazovali. :D 


Kaštany byly docela vysbírané, ale podařilo se mi najít ještě jeden. Tak mám z procházky tři kaštany. 



Tedík mi vůbec nepózoval, ale aspoň tady můžete vidět, jakou má pěknou pletýnku na hlavě. 


A jedno foto s pupíkem a Tedíkem <3 




Moje úlovky z procházky, které jsem hned využila na doladění podzimní výzdoby v obývacím pokoji. 


Moje nejoblíbenější vůně svíčky od Yankee Candle je Cosy by the fire (škoda, že už ji nemají v prodeji). Voní nádherně a v těchto upršených dnech si tu vůni obzvlášť užívám. <3 


Malá výzdoba na stole 


A další výzdoba na skříňce pod TV. Minulý týden, když jsem šla z kontroly, tak mě u květinářství zaujaly dýně a musela jsem aspoň dvě vzít. Hned jsem měla představu, že je dám takhle na zlatý tácek a k nim přidám kaštany apod. 


Také si děláte podzimní výzdobu? Co milujete na podzimu? Budu ráda za vaše komentáře. :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)