sobota 30. ledna 2021

Knižní novinky

Vítám vás u dalšího knižního příspěvku. Mám tu opět objednávku z Megaknihy.cz Objednala jsem si nějaké knížky k rodičovství, jak bych to souhrnně nazvala a Harryho Pottera. 


Knížky měli za dobrou cenu, tak jsem je po pár dnech objednala. Jednu mi tedy vyprodali a tu jsem později objednala na Knihy Dobrovský. To bude v dalších knižních novinkách. Tyto knížky znám už delší dobu. Viděla jsem je u hodně holek na instagramu. Vím, co mi chutná Dítětem vedené odstavení jsem si nejdříve půjčila od přítelovy sestry a řekla jsem si, že si ji taky pořídím. Pak mě ještě zaujaly tyto dvě: Vychováváme děti a rosteme s nimi a Koncept kontinua. 


Na Vánoce jsem dostala knižní box se všemi díly Harryho Pottera (momentálně mám rozečtený čtvrtý díl). Říkala jsem si, že mi nesmí chybět Harry Potter a prokleté dítě. Harryho Pottera čtu teprve poprvé. 


Knižní box má své čestné místo v polici v obýváku. Včera jsem k němu ještě přidala lego Harryho Pottera, které mám za body z Alberta. 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)