pondělí 4. ledna 2021

Kosmetické úlovky za měsíc prosinec

Vítám vás u prvního příspěvku v roce 2021. Tento příspěvek píšu 1. ledna a vzpomínám u toho na začátek minulého roku. Do diáře od holek A cup of style jsem si zaznamenala, co si přeji v roce 2020. Mé velké přání se mi splnilo. Máme naši Kristýnku <3 

A co vám splnilo se, co jste chtěli? :) 

Za prosinec tu mám kosmetické úlovky z narozenin a samozřejmě vánoční dárečky. 


Jako první tu mám sprchové gely Balea a Avon a k tomu krásně voňavou pěnu do koupele Avon. A jeste šampon Cien


Každý rok se těším na vánoční kolekce Benefit. A letos s moji oblíbenou řasenkou Roller Lash je obzvlášť povedená. Je v ní plná velikost řasenky Roller Lash, POREfessional, Gimme Brow gel na obočí ve stínu 3 a cestovní velikost linek Roller Lash (ty jsem ještě neměla a  moc ráda je vyzkouším) 


Stejně jako minulý ro i letos jsme si zahráli vánoční hru podle holek z A cup of style. V ní jsem získala vůni Jasmina. 


Dostala jsem malou velikost Roller Lash k narozeninám a v krásném balení Too Faced Better than sex pod stromeček. Obě řasenky jsou moje top. 


Pak jsem ještě dostala Avon tělový sprej 


Dezinfekci na ruce Avon 


Batiste suchý šampon v mé oblíbené vůni Tropical <3


V časopise Joy, který mi přišel do schránky jsem měla sponky. Bylo to úplně poslední číslo tohoto časopisu, bohužel Joy končí. Mrzí mě to, měla jsem ho předplatné už pár let a JOY jsem měla ráda. Zaplatila jsem předplatné na další rok (to se ještě nevědělo, že časopis končí) a jako náhradu za Joy mi dali časopis Elle za cenu, kterou jsem zaplatila za Joy. Tak jsem ráda, že to tak bude. Elle mám taky ráda. 


V trafice jsem viděla, že poslední Joy mají i s Nivea odličovačem na oči, tak jsem si ji koupila. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)