úterý 12. ledna 2021

Nejen knižní novinky

Vítám vás u dalšího příspěvku v tomto roce. Udělala jsem si objednávky na Knihy Dobrovský (měli akci slevu 200 Kč) a na Mega knihy (měli v akci věci s Malým princem a Přátelé).


Obě objednávky jsem dělala na konci prosince. První tedy koukneme na Knihy Dobrovský. 


Porovnávala, co mají s motivy Přátelé na Knihy Dobrovský a na Mega knihy a narazila jsem na adventní kalendář Přátelé. Napřed jsem si říkala, že ho hned otevřu, ale jak přišel rozhodla jsem se, že si ho schovám a budu políčka otvírat pěkně postupně v prosinci. Říkala jsem kamarádce, abych na něho náhodou nezapomněla nebo neschovala tak dobře, že bych ho nemohla najít. :D 


Dále tu mám věci s Malým princem. <3


Do kuchyně na zeď jsem si vybrala kalendář s Malým princem.  


Na leden je obrázek s Malým princem 


Pak jsem ještě vzala knížku s úkoly o Malým princi a samolepkami, které svítí ve tmě (bude mít později Kristýnka v pokojíčku). Knížka byla za dobrou cenu a vyšlo mi akorát poštovné zdarma.  


Uprostřed jsou ještě klasické samolepky. <3


A nyní nákup na Mega knihy 


Objevila jsem tam dvoje puzzle Přátelé. Tohle se mi líbilo víc. Jsem zvědavá, kdy se do něj pustím a doufám, že se mi povede složit. :D 


Na karty s motivy Přátel jsem se už párkrát dívala a vždycky jsem si řekla, že je objednám někdy příště. Když jsem brala puzzle Přátelé, tak jsem vzala i ty karty. 



I tady mám něco s Malým princem- knížku Zábavné magnety. Je to zjednodušená verze Malého prince pro děti a do příběhu se vkládají magnetky. 




K nákupu jsem dostala Vánoční omalovánky.


Jak jsem dělala nákup na Albatros, tak jsem ještě objednala knížku Rodičovština a do knižních novinek jsem ji nedala (zde), tak ji ještě přidávám sem. . 


A ještě tu mám dvě knížky, které jsem dostala. Jsou to Hry pro maminky s dětmi a Ottův turistický průvodce Orlické hory. Těším se, jak budeme vyrážet na výlety s Kristýnkou a Tedíkem. <3


A co vy kupujete si nějaké věci třeba k oblíbenému seriálu, knižní sérii apod.? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)