neděle 19. září 2021

Tvoření v ženském kruhu- Podzimní věneček

Vítám vás u podzimního příspěvku. Dnešní dopoledne jsem strávila v příjemné společnosti tvořivých žen. Zúčastnila jsem se Tvoření v ženském kruhu v rámci něhož jsme se rozloučily s létem, oslavily podzimní rovnodennost a vytvořily si nádherné věnečky. Všechny byly moc povedené a já jsem si dopoledne užila v úžasné atmosféře. Musím říct, že jsme se sešly skvělá skupinka. Děkuji za to <3 Fotky jsem fotila jen mobilem. Napadlo mě, že bych vzala foťák, ale pak jsem na to úplně zapomněla. Neměla jsem dopředu v plánu psát tento příspěvek. Když jsem se pustila do úpravy nových příspěvků na blog, tak mě chytla touha se o tom rozepsat.  


S sebou jsme si měly přinést něco z přírody. Já jsem donesla kaštany, jejichž sbírání mám moc ráda, takže volba byla jasná. Na začátku jsme udělaly malý rituál, při kterém jsme poděkovaly přírodě a rozloučily se s létem.  



Nachystané jsme měly výborné občerstvení, ve kterém hrála hlavní roli jablka. Čekal nás i šípkový čaj s medem a citronem. Atmosféru také podtrhla vůně esenciálních olejů z difuzéru. <3 



Čekalo nás spoustu krásných květin a rostlin na tvoření. Byla radost z nich vybírat. Některé rostliny by mě ani nenapadly použít do věnečků a jsem ráda, že jsem se mohla podívat, jak tvoří věnečky někdo jiný, někdo, kdo je tvoří už delší dobu, něco se přiučit a inspirovat se. <3



Tvoření mě moc bavilo a mám z věnečku velkou radost. 



Setkání proběhlo v krásných prostorech nazvaných Chrám jógy. Z okna je krásný výhled na náměstí a radnici, který jsem si musela hned vyfotit.  


Cestou domů jsem  musela věneček na chvíli odložit, abych vše unesla, tak jsem si to ještě vyfotila. Dostaly jsme každá domů i kytičku. 


K večeru na procházce s Tdedíkem jsem se dívala po všem, co by se dalo na věneček použít. Vyrobím věneček i pro naše, aby si ho mohly pak venku pověsit. Každý rok jim tvořím vánoční a adventní věnec, tak letos budou mít poprvé podzimní. <3
Po procházce s Tedíkem jsem věneček vzala ven a nastříkala ho lakem na vlasy. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)