čtvrtek 9. září 2021

Žebrovaná kolekce Treehouse studio

Vítám vás u slibovaného příspěvku s kousky z žebrované kolekce Treehouse studio- Šibabi. Objednala jsem Kristýnce šortky s traky a legíny s traky. Oba kousky jsou parádní, zamilovala jsem si je a dávám je Kristýnce moc ráda. K narozeninám dostane kalhoty ve vzoru Houbař a čepici ve vzoru Hrušky. To vám ukážu zase někdy příště. Plno krásných kousků oblečení najdete zde <3 Všechny potřebné informace se vždy dozvíte na instagramu nebo facebooku. 


Využila jsem ještě teplých dnů a dávala Kristýnce tyto šortky, aby je pořádně vynosila. Vybrala jsem barvu Stone a velikost 80 v provedení Retro styl s krémovými traky a lemy 




Legíny jsem vybrala barvy Rose ve velikosti 86, celé v jedné barvě. Říkám si, že příště bych nakombinovala i legíny s jinou barvou.  




Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)