pátek 24. září 2021

Kosmetické úlovky za měsíc srpen

Vítám vás u kosmetických úlovků za měsíc srpen, na které jsem trochu zapomněla. Měla jsem tu nachystané jiné příspěvky a tento jsem vynechala. Takže tentokrát se zpožděním.


V dm byly body navíc za 2 a více ks Batiste suchých šamponů. Vzala jsem klasiku Třešně a jako další s krásným obalem Eden bloom


A aby tu toho nebylo málo, tak přidávám i ne úplně kosmetický Oriflame. Tam jsem vzala tentokrát dvě věci, škrabku na nohy ve zlaté barvě


a jako další pouzdro na karty, které jsem už chtěla delší dobu. Mám plno kartiček do knihkupectví, drogerií, různých obchodů a už se mi to nevešlo do peněženky. Ještě si musím zvyknout na to, abych to pouzdro brala s sebou na nákupy :D Naštěstí dm kartičku mám v mobilu, tak mi nechybělo :) 
Jak to máte vyřešené s kartičkami vy? :) 




Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)