pondělí 16. května 2022

8 let od založení blogu

Vítám vás u speciálního příspěvku k výročí blogu. Je to už 8 let, co jsem založila tento blog. Opět jsem si prošla všechny příspěvky, které jsme během toho uplynulého osmého roku přidala a něco k nim napíšu. I tentokrát jsem udělala Krtkův dort a letos nepřidala svíčku s číslem, ale dala jsem osm malých svíček. 



Na blogu jsem se zaměřila i na výletní příspěvky. Nazvala jsem je Kam vyrazit, psala jsem o našich dalších novinkách z Ababu a Šibabi- Treehouse studio. Přidala jsem recept na výborný cukeťák, pustila se znovu do výroby domácích mýdel. Zúčastnila jsem se podzimního tvoření věnečku v Ženském kruhu, hodně malovala na kamínky a pustila se do výroby Adventního kalendáře pro Kristýnku, která z něj měla velkou radost. Psala jsem o našem oblíbeném Albi kouzelném čtení, bambulkách, malování vodou a věcech, co máme z 3d tiskárny od mého bráchy. 



Přečetla jsem si i minulý příspěvek k výročí blogu (najdete zde) a uvědomila si, že jsem opět zapomněla na pokračování příspěvků Mé knižní série. Zaměřím se tedy na ně. Určitě chci pokračovat v sérii Kam vyrazit a klasicky budou dále i ty zaběhnuté Knižní novinky, Kosmetické úlovky za měsíc a Úlovky z knihovny. 


Nejvíce navštěvovaným příspěvkem bylo Tvoření adventního kalendáře (najdete zde) za což jsme ráda. Jeho tvorba mě moc bavila a Kristýnka si ho oblíbila. 


Dalším hodně navštěvovaným příspěvkem byly Kosmetické úlovky za měsíc prosinec (najdete zde)- ty bývají většinou nejobsáhlejší, jelikož kromě Vánoc jsou v prosinci i mé narozeniny 



Hodně se líbily výletní příspěvky například Kam vyrazit- Čechy pod Kosířem (najdete zde). My jsme si výlety užívali a bavilo mě o nich psát. 



A v oblibě jsou také Knižní novinky. To se nedivím, ty mám také moc ráda. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)