neděle 1. května 2022

Malování vodou

Vítám vás u dalšího příspěvku. Na internetu jsem viděla, že jsou různé omalovánky s fixou na vodu, takové malování vodou a dítě nepomaluje nic kolem jako třeba pastelkami. Dívala jsem se na internetu na různé a pak jsem viděla tip u Lucky z A cup of style na instastories, že mají omalovánky na rohlíku.

 Akorát jsme měli v plánu na rohlíku objednávat, tak jsem do košíku přidala i omalovánky Djeco. Sada obsahuje 4 stránky omalovánek, na kterých jsou obrázky zvířátek a jeden fix na vodu. Po malování fixem s vodu se zvířátka krásně zbarví. Celá sada je v pouzdře a dá se jednoduše sbalit na cesty. 





Před pár týdny jsem v letáku Lidlu viděla podložku na malování vodou s fixou s dvěma nástavci. První jsem si myslela, že tam budou také obrázky, které se zbarví, ale je to jen holá plocha se čtyřmi barvami a na tu malujeme. Což je pro nás lepší, jelikož omalovánky už máme. Kristýnku baví oboje, ale o trochu víc maluje právě na této podložce. 


Říkala jsem si, jak bude taky fajn mít dva fixy, že budeme malovat spolu. Ve většině případů máme jen jeden a ten druhý někde hledám :D 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)