neděle 8. května 2022

Kosmetické úlovky za měsíc duben

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. V březnu jsem byli v Ikei využít poukázky z adventního kalendáře a také jsme zajeli do Olympie. Zašla jsem do Lindexu pro oblečení pro Kristýnku a taky jsem se zastavila v Sephoře. Na to jsem v minulých úlovcích úplně zapomněla, tak přidávám teď. 


V Sephoře jsem si vybrala tekutou rtěnku v odstínu 41, u pokladny jsem si ještě vzala dvoje odličovací tampony, měli na ně akci. A vybrala jsem si dva vzorečky krémů 



V dm jsem si koupila nálepky na nehty od Trend it up. Zatím jsem je ještě nevyzkoušela, tak uvidím, jak se s nimi bude pracovat 


U nás v obchodě jsem si koupila Garnier Botanic therapy kokosový šampon na vlasy

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)