neděle 12. června 2022

Knižní novinky

Vítám vás u dalších knižních novinek. Tentokrát tu mám tři knížky z Knihy Dobrovský a jednu z antikvariátu, kde jsem dostala jako dárek krásnou záložku do knížky. 


Začnu s knížkou z antikvariátu. S Kristýnkou jsme byly v Kroměříži a před cestou domů jsme si zašly projít město, a když jsme šly na autobus, zastavily jsme se ještě v antikvariátu. Za výlohou jsem zahlídla knížku, kterou jsem si opakovaně půjčovala v knihovně. Nedávné jsem ji tu ukazovala. Říkala jsem si, že ji prostě musím vzít. V antikvariátu byl moc milý pán. Knížku nám zabalil a ještě nám daroval krásnou záložku. 



Knížkou je Příběhy šesti kamarádek <3


V předobjednávce jsem si objednala s doručením na prodejnu knížku Když spadne maska. Dlouho očekávaný další díl ze série Kostičas. Na příběh jsem opravdu zvědavá. Jen si musím po té dlouhé době připomenout předchozí díly. 


V květnu jsem měla slevu k svátku v Knihy Dobrovský a vyrazila jsem si pro knížku Panda a dráček 


Vzala jsem také knížku Kristýnce a ti Ledové království  <3


Jaké knižní novinky jste si pořídili? 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)