neděle 19. června 2022

Sady na tvoření

Vítám vás u dalšího příspěvku. Tentokrát vám ukážu kreativní sady na tvoření, které jsem pořídila v Lidlu. Nejvíce mě zaujala macramé sada závěsný držák na květináč, do kterého jsem se pustila jako první. 




Jako první tu mám tedy macramé závěsný držák na květináč. Návod by mohl být trochu lépe napsaný, ale poradila jsem si a obrázky pomohly. Sada obsahuje 4 dřevěné perly, 1 dřevěný kroužek, 1 dřevěnou desku, 1 bavlněnou šňůru na motání- 20m a návod 


Tady už ho mám  téměř hotový, ještě potřeba zastřihnout konce provázků, jinak hotovo



Jako další jsem vybrala macramé sadu na podložky. Sada obsahuje 4x 12m macramé nitě, 4 špendlíky, měřící pásmo a návod. 


Další sadu jsme vybrala pro Kristýnku a tou je duha. Sada obsahuje 5 klubek příze na pletení v 5 barvách, 1 lano- 2 m, 1 cívku šicí nitě, 1 šicí jehlu a návod.


Další sada je na tvoření náramků. Tu jsme vzala hlavně kvůli pletacímu kolečku, které se mi bude hodit i na další tvoření. Sada obsahuje 12 pletacích přízí různých barev, 1 pletací kolečko a návod. Tady ty náramky jsme si pletli na základní škole v družině <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)