neděle 5. června 2022

Kosmetické úlovky za měsíc květen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. U nadpisu jsem chvíli přemýšlela, za jaký měsíc je vlastně píšu. V květnu jsem měla svátek, tak tu mám i dárky, které jsem dostala od kamarádky. Pojďme na to. 


Jako první tu mám rtěnku od Alverde kterou jsem si koupila v dm v krásné jemném odstínu Mokka 50


A tady začínají dárky od kamarádky Balea Osvěžující voda na obličej a tělo 


Sprchový gel Balea Tropic fantas- krásný obal i vůně 


Garnier hydratační maska na obličej 


Pudr na pleť Pon´ds  BB 


Dále moje oblíbené řasenky od Too Faced <3 <3


Vzoreček vůně Armani code 


Malé mydýlky Palavia s hroznovým olejem a vůní levandule <3 


 A já si na Sephoře pořídila fixační gel na obočí a tužku na obočí Goof proof odstín 3, oboje od Benefit 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)