středa 5. října 2022

Kosmetické úlovky za měsíc září

 Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Tentokrát tu mám i něco z Oriflame po delší době 


Z Oriflame tu mám tedy Sprchový gel a mýdlo na ruce Milk & Honey, které nádherně voní <3


Jako další jsem si vybrala tuhé mýdlo na ruce s vánočním motivem 


Látkové odličovací tamponky v pytlíku 


A zaujala mě pomůcka proti obtiskávání řasenky, tak jsem si řekla, že to vyzkouším 


V drogerii Teta jsem si koupila hydratační plátynkovou pleťovou masku od Garnier 


Tekutou rtěnku 02 Gabriella Salvette z kolekce Petry Lovely Hair se mi povedlo sehnat až ve čtvrté drogerii. Byla jsem v dm, pak v Tetě, v Rossmannu a nakonec ještě v jedné Tetě, která je trošku zapadlí, tak jsem si říkala, že tam by ji mohli ještě mít a měli poslední 2 


Už delší dobu jsem si chtěla objednat barvu na obočí RefectoCil v odstínu 3 a konečně jsem se k tomu dokopala. Objednala jsem na megaknihy.cz. Už jsem si s tím obočí dělala a naprostá spokojenost. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)