sobota 22. října 2022

Knižní novinky

Vítám vás u mých knižních nákupů. Vyrazila jsem omrknout Levné knihy u nás na nádraží. Před nedávnem jsem tady brala Kristýnce knížky s tématikou Ledového království (teprve je dostane, takže je mám schované, ale po Vánocích je ukážu). Zaujala mě ještě kniha Hannah Montana, ale nakonec jsem ji nebrala. Nedalo mi to a zašla jsem si pro ni a vzala ještě pár dalších. 



Hannah Montana je moje nostalgie. Kdysi jsem se na ni dívala a měla jsem ji od kamarádky půjčenou na DVD. Využili jsme výhodného předplatného Disney+ a Hannah Montana nám jela v obyváku. Kristýnka jí říká Hana Monka <3 Vybrala jsem si tu knihu, co mě zaujala minule a pak uviděla i druhou. Řekla jsem si, že za 99,- vezmu jen jednu. Na pokladně mi paní řekla, že je za 20,- Zeptala jsem se teda na tu druhou ta byla za těch 99,- bez slevy, vzala jsem ji. 


Paní prodavačka mi ukázala u dveří na bednu, kde jsou knihy za 20,-, za 50,- Vybrala jsem Kristýnce dvě knížky Barbie <3 


A když jsem se probírala knížkami zahlídla jsem jednu, která mě hned zaujala- Pavel Callta Moje momenty. Vůbec jsem nevěděla, že napsal knížku. Ráda si ji přečtu. 


A jiný den jsem ještě zavítala do knihkupectví Kanzelsberger a koupila si malou dalo by se říct brožurku Makramé závěsné dekorace 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)