sobota 8. října 2022

Treehouse studio- den otevřených dveří

Vítám vás u nového příspěvku. Tentokrát opět něco z mého oblíbeného Treehouse studio <3 Měla jsem velkou radost, když jsem na instagramu viděla zmínky o tom, že by u nich mohl proběhnout Den otevřených dveří. Datum bylo stanoveno na 5. 10. Nakonec jsem se tam vydala sama, jelikož Kristýnka byla nachlazená. Seznámila jsem se s paní majitelkou a předala jí kamínek s jejich logem, který jsem namalovala už před delší dobou. Zatím jsem neměla příležitost ho předat, a tak to vyšlo až teď. Paní majitelka nám udělala i exkurzi po dílně a bylo to hodně zajímavé. Hezky jsme si popovídaly a i ostatní paní na dílně jsou moc příjemné. 


Tyto dvoje kalhoty jsem brala ve větším velikostech 


Šortky jsou moc příjemné na omak a vzala jsem je na příští léto 


Tričko je stejně příjemné jako šortky a také jsem ho brala ve větší velikosti stejně jako kalhoty 


Vybrala jsem si pár balíčků kousků látek a malé milkpady, které se dají použít třeba na odlíčení 


Na zimu jsem vybrala Kristýnce nákčník ve fialové barvě 


Tyto šaty jsem si zamilovala na první pohled. Je to nádherný vzor. Byly tam pouze jedny. Také jsou ve větší velikosti. Ty jsem tam nemohla nechat <3 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)