neděle 4. prosince 2022

Knižní novinky

Vítám vás u dalšího příspěvku. Před focením mi došlo, že jsem ještě neukázala nový diář, který jsem si opět pořídila od holek z A cup of style <3 Tak jsem se rozhodla, že to spojím s knižní novinkou, kterou jsem si pořídila v pondělí. 


Za doplnění dotazníku k diáři na rok 2023 mi po tom, co vyšel, přišel slevový kód jako poděkování. Využila jsem ho a diář si objednala hned v září. Už se na něj moc těším. Jejich diáře se mi líbí každý rok. 


U Lucky Zelinkové na instagramu jsem viděla upoutávku na knížku od Toma Feltona a prostě jsem si ji hned v knihkupectví musela koupit. Zase jsem zašla do Kanzelsberger. Pro milovníky světa Harryho Pottera je to jako dělané. Tu prostě musíte mít a nesmí vám chybět 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)