neděle 11. prosince 2022

Kosmetické úlovky za měsíc listopad

Vítám vás u kosmetických úlovků už za listopad. Zase nám to uteklo a brzy tu máme Vánoce. My si doma užíváme otevírání adventních kalendářů a už taky i stromeček. 


Dělala jsem objednávku na dr. Max a vzala jsem si tam velké balení Saforelle intimního gelu, na který jsem četla velkou chválu u Gábi Kostohryzové na instagramu (byla jako porodní asistentka v Malých láskách a i se sama účastnila). Jak sama napsala, že to doporučuje jako odbornice přes "spodky" :D 


Jako další jsem brala svou oblíbenou řadu šamponu a kondicionéru na vlasy Milva Quinine. Měli akci 3 za 2, tak jsem ještě vzala z té řady vodu na vlasy 


Od kamarádky jsem dostala šampon na vlasy Loreal Volumetry 


V Rosmannu jsem náhodou narazila na tyto vánoční nálepky na nehty <3


V dm jsem si pořídila dva sprchové gely Balea Make a wish a Soft Feeling


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)