čtvrtek 22. prosince 2022

Vánoční knížky

Vítám vás u dalšího příspěvku tentokrát s knížkami s vánoční tématikou. Máme v oblibě Albi tužku Kouzelné čtení. Adventní kalendář a Vánoční koledy, které jsem koupila už minulý rok společně s Albi tužkou. Se záměrem, že je spíše více využijeme až další rok. 


Kristýnka dostala Albi tužku minulý rok na Vánoce a to jsme si ještě pak koledy pouštěly a adventní kalendář jsem schovala na další rok :) 



Adventní kalendář se mi moc zalíbil. Neotvírali jsme okýnka úplně každý den, ale pouštěli jsme si věci z něho. Asi ho ještě více využijeme další rok. Nějaká políčka nemáme vůbec otevřené. 



A letos mě hodně zaujala hrací a svítící knížka Světlo a zvuky Vánoční kniha, která se Kristýnce hned zalíbila. <3



V prosinci mám narozeniny a přišla mi sleva do knihkupectví Knihy Dobrovský, vybrala jsem z Albi Kouzelného čtení Betlém, který je taky pěkně zpracovaný 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)