sobota 21. ledna 2023

Knižní novinky

Vítám vás u dalšího knižního příspěvku. Mám tu knížky, které jsem dostala k narozeninám a na Vánoce. Jednu z nich jsem si přála už před delší dobou a pak jsem na ni trochu pozapomněla.  


K narozeninám jsem dostala knížku Na psí uši, která je i s podpisem autorky 



Jako další jsem dostala knížku Karibská láska od stejné autorky jako je předchozí a také s podpisem 



Rituály šťastné rodiny je knížka, kterou si přála už delší dobu. Ester Bezděk sleduji na instagramu a její knížka mě moc zaujala. Přála jsem si ji tedy k narozeninám <3 Těším se na inspiraci z ní. <3


Na Vánoce jsem dostala knížku Nečekané přiznání, která mě zaujala na internetu podle popisku, tak jsem si ji přála pod stromeček. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)