čtvrtek 5. ledna 2023

Kosmetické úlovky za měsíc prosinec

Vítám vás u posledních kosmetických úlovků roku 2022. Mám tu nějaké věci, které jsem dostala a něco z toho, co jsem si pořídila sama. 


Dostala jsem tuto krásnou sadu Sweet glow energy, ve které je pěna do koupele, sůl do koupele, sprchový gel a tělový krém


K narozeninám jsem dostala levandulový tělový deodorant ve spreji, který je moc fajn :) 


Delší dobu jsem si přála Koupelovou levandulovou sůl od Purity Vision <3 


Dostala jsem sadu houbiček a beauty blenderů 


V dm jsem si opět vybrala sprchové gely Balea 


V drogerii Teta jsem si ještě koupila černé linky Gabriella Salvete 


Před časem jsem si oblíbila masky pod oči, tentokrát jsem si vybrala Essence Snow much love a Garnier Hydra Bomb 


V dm mě zaujal balíček v látkovém pytlíku od značky Alverde, který obsahuje krém na ruce, sprchový gel a tělový krém 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)