sobota 28. ledna 2023

Knížky pro děti

Vítám vás opět u knižního příspěvku, který je tentokrát zaměřený na knížky pro děti. Mám tu jednu knížku, kterou jsem koupila přes instagramový profil jedné paní zubařky. Profil se jmenuje dentist_for_small. 


Měla jsem i pomocnici při focení knížek <3


Jak jsem již zmiňovala mám tu knížku od paní zubařky z profilu dentist_for_small, kterou sleduji už delší dobu a jsem ráda za její příspěvky. Knížku s Kristýnkou čteme a prohlížíme každý večer. Sama si ji donese společně s pár dalšími knížkami. 


Další knížky tu máme s Bingem, ty taky momentálně čteme a prohlížíme každý večer před spaním. Binga si Kristýnka oblíbila a knížky se jí líbí obě dvě. 



Jako další oblíbenou pohádku má Kristýnka Máša a medvěd. Na Vánoce dostala knižní box s pěti malými knížkami, v každé jeden díl z pohádky. <3



Těším se na další příspěvek ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)