sobota 25. února 2023

Knižní novinky

Vítám vás u mých dalších knižních novinek. Byla jsem se podívat v knihkupectví Kanzelsberger a vybrala si jednu knížku. Další knížky jsem objednala v Luxoru.  




Z prosince, kdy jsem si kupovala knížku od Toma Feltona jsem dostala poukázku na slevu na nákup v lednu. Slevu jsem využila na knížku Krystaly <3


Další knížky mám z Luxoru. Jednu knížku mám pro Kristýnku, tu uvidíte zvlášť v jiném příspěvku a teď tu mám knížku pro mamku k naroezeninám Zmizelá. Viděla jsem kdysi film a o knížce jsem tenkrát nevěděla. Od mamky si ji pak někdy půjčím. 


Pro sebe jsem si v Luxoru vzala knížku Jóga pro tělo, dech a mysl, po které jsem už nějakou dobu pokukovala. Na jógu se snažím chodit pravidelně a cvičit i doma. <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)