sobota 11. února 2023

Šperkařský festival a rukodělné trhy v Kroměříži

Vítám vás u příspěvku, ve kterém vám ukážu, jak jsme vyrazili na výstaviště. Byl to Šperkařský festival a rukodělné trhy v Kroměříži. Vstupné jsme platili každý 90,- a Kristýnka měla vstup zdarma jako dítě do tří let.

Jako první mě po vstupu zaujaly brože a hlavně tato s jorkšírkem <3


A pak už jsme se hlavně kochali kamínky <3 Taky nás zaujal stánek s věcmi na tvoření. Tam jsem pořídila dva dřevěné zajíčky a malé dřevěné sovičky a knoflíky se sovičkami. Vše můžete vidět na poslední fotce. 




Všelijaké koule, větší kameny a křišťály se mi taky moc zalíbily <3 





Tyto lahvičky s kamínky se mi líbí už hodně dlouho. Mám pocit, že jsem si jednu před lety pořídila, ale momentálně vůbec nevím, kde by mohla být. 


U tohoto stánku hned paní ukazovala Kristýnce obrázky <3 Plus u jednoho stánku s dětským oblečením si Kristýnka povídala s paní o Krtečkovi, kterého tam právě měli na oblečení a dělaly na sebe chvíli přes oblečení baf <3 


I riflové tašky zde byly. Ty se hodně Lukeho mamce. 


Taky tu bylo plno krásných přívěsků 



Roztomilá je tato malá skleněná koule 



Kristýnka miluje Mickeyho, tak hned koukala na tento náramek <3


Zaujal mě Křišťál pukaný, který jsem ještě nikde neviděla a nakonec jsem si ho ještě šla koupit <3 



Tyto náramky byly opravdu nádherné <3 









Tyto věci jsme si z tama odvezly <3 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)