sobota 4. února 2023

Kosmetické úlovky za měsíc leden

Vítám vás u první letošních kosmetických úlovků :) Až na jednu věc tu mám vše z drogerie dm. Pojďme tedy na to. 


V dm jsem využila kupon na 50x více bodů na masky na ruce z živého vysílání v dm aplikaci :) 


A ještě jsem vzala peeling na ruce. Ani jedno jsem zatím neměla, tak jsem na to zvědavá, jak na masky tak na peeling 


Mívám teď suché rty, tak jsem si na vyzkoušení vzala masku na rty 


Dokoupila jsem si opět balzám na nehty Saloos bio Karité 


Kousek od balzámu na nehty jsem si všimla produktů od Havlíkovy apotéky a s radostí jsem si pořídila Ranní tříminutovou masku. Už dlouho jsem ji neměla a trochu jsem na ni pozapomněla. Když jsem si ji nanesla, tak jsem měla úplně radsot z té vůně a došlo mi, že mi vlastně chyběla  <3 


Šla jsem kolem Rossmann drogerie a zkusila jsem kouknout, jestli mají ještě něco z kolekce Petry Lpvelyhair Gabriella Salvete (v dm už u nás nemají). Měli a za polovinu ceny s aplikací, tak jsem si koupila lak na nehty 


Ještě jsem zapomněla na tento turban na vlasy ebelin z dm :) 


Máte vy nějaký produkt, ke kterému jste se vrátily po delší době? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)