neděle 1. června 2014

Mé knižní série /1/

Jak jsem dneska koukala do knihovničky, tak mě napadlo představit mé knižní série :) a začnu sérií, kterou jsem si koupila v roce 2009 :) A je to Stmívání, Nový měsíc, Zatmění a Rozbřesk :)  Úplně si pamatuji, jak jsem si je šla vyzvednout. Tenkrát jsem si je zamluvila v knihkupectví (nějaký díl museli objednat) a za pár dní  jsem si je šla s nadšením vyzvednout :D A proto tu prostě musely být tyto knížky jako první ;) Přečetla jsem je jedním dechem.
A co vy, jak jste na tom se svými sériemi ?:)
Knížky jsem četla víckrát a jistě si je někdy zase přečtu <3
Brzy bude následovat další série, nechte se překvapit jaká  :)






 Knížečky uloženy na svém místě v knihovničce :)

2 komentáře:

  1. Tuhle knižní sérii jsem taky měla, ale neúplnou (bez Rozbřesku)... Strašně se mi líbil ten příběh, ale po tom, co to bylo zfilmováno, se mi strašně zprotivily a pak jsem je i prodala, protože jsem tak nějak věděla, že se k nim už nevrátím...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mně se líbí i filmy :))

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)