sobota 14. června 2014

Mé knižní série /2/

Dneska to bude knižní série Vampýrská akademie :) Co říkáte na tuto sérii a líbil se vám film Vampýrská akademie? Já jsem měla obavy jaký film bude, ale nakonec jsem s ním byla spokojená :) Celkem splnil mé představy ohledně knižní předlohy :) Těším se na zpracování dalších dílů, snad budou brzy. Knížky jsem četla ráda a po každém dílu jsem pak s napětím čekala na to, až vyjde další díl :D
Brzy se dostanu k tomu, co mám dalšího v plánu na blogu, tak snad to vyjde a vy se můžete zatím těšit, příště prozradím více ;)
A nyní už ke knižním fotečkám ;)



2 komentáře:

  1. Ahoj souhlasím s Tebou taky jsem se filmu bála ale je fajn. A knihy ty prostě miluju. Miluju Rozu a Dimitriho každý kdo si přečte první díl si je musí zamilovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj naprosto s tebou souhlasím :)) oni jsou prostě super :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)