pondělí 16. června 2014

Výroba „vlastní knihy“

Místo abych se soustředila na učení, tak se mi hlavou honí nápady na tento článek :D
K nápadu s vlastní knihou mě inspirovala knížka Wreck this journal (jednoduše jde o knihu, ve které máte napsané, co máte na dané stránce udělat), o které mi vyprávěla kamarádka asi tak před dvěma měsíci. Povětšinou to s danou knihou nemá moc společného, byla mi pouze inspirací :) A tak jsem se rozhodla vyrobit knihu pro mou kamarádku (doufám, že z toho bude mít alespoň takovou radost, jakou já mám z tohoto nápadu a budoucího tvoření). Za  tu dobu jsem postupně vymýšlela nápady a sepisovala si je :D Nakoupila jsem si zatím pár potřebných věcí k výrobě :) Také zde budou nějaké úkoly, plus fotky, různé články z časáků, volné stránky pro vlastní tvoření a tak různě :) Bude to její knížka, kterou si potom bude tvořit sama a bude o ní a o všem, co bude chtít :) Uvidím, jak se to bude dál vyvíjet ;)
Tady pár foteček :p


 Původně jsem chtěla sešit nějak polepit, ale obal se mi líbí, tak ho nechám bez úprav :)



4 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)