středa 18. června 2014

Mé knižní série /3/

Tentokrát je to série Upíří deníky :)
Sérii nemám úplnou, mám šest dílů a další jsem si půjčovala v knihovně :D Také jsem sem zařadila Stefanovy deníky  a ještě jednu knížku The vampire diaries, kterou jsem si koupila v roce 2010 v Anglii :) Stefanovy deníky mám jen dva díly, ostatní jsem měla zase z knihovny, i když nejsem si jistá, který díl jsem naposledy četla :)
Přidávám sem také fotečku hrníčku The vampire diaries ;)
Seriál The vampire diaries sleduji ráda a v tomto případě se mi více líbí seriál než knížky :)
A co vy jak jste na tom? ;)








2 komentáře:

  1. Upíří deníky mi bohužel všichni zprotivili, takže po nich jen tak nesáhnu :/ ale moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. to mě více bavily Stefanovy deníky než Upíří deníky, ale zatím nemám v plánu číst další díly....děkuju za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)