neděle 21. září 2014

A je to zase tu- začátek semestru

Dnešní příspěvek bude takový všelijaký :D Jak už napovídá název, začíná mi už škola. Teď jsem skoro týden nepsala, a tak přiblížím něco z toho, co jsem dělala :) s přítelem jsme byli v pátek nakupovat a za nasbírané body za nákupy v Intersparu jsme dostali tyto šmoulíky, co jsou na fotce :D ráda sbírám takto body :D také jsem byla v pátek jsem byla u kadeřnice, trochu ten účes zase oživit :D Večer jsem u kamarádky na oslavě narozenin a v sobotu jsme byli na další oslavě :) obě se povedly a byly to fajn strávené dny, takhle před začátkem školy :) Včera jsem dočetla Roztomilé malé lhářky- Zmatené a skončilo to zajímavě. Chystám se pořídit si další díl :D



Od mamky jsem dostala tady tu tašku, co je na fotce a nabalila jsem si do ní věci k příteli, které budu zítra potřebovat :D 


A důležitá věc, kterou také nesmím zítra zapomenout je rozhodně deštník :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)