pondělí 1. září 2014

Všechno možné...

Tento příspěvek jsem chtěla napsat už o víkendu, ale nakonec jsem to nechala na dnešek :) Minulý týden jsem si koupila malý kartáč se zrcátkem, který je ideální na cesty a do školy, proto jsem si ho také koupila a pak ještě hřeben na rozčesávání :) Kartáče jsem koupila dva (ten druhý je pro mamku), ale musela jsem jeden dát na reklamaci, protože byl špatný. Tak snad to brzy bude vyřízené :))




S přítelem jsme si o víkendu udělali tyto výborné poháry :) Byly vážně moc dobré :D Hned bych si dala další :D


Dneska jsem byla s bráchou na procházce s Jackie a trochu jsme zmokli, a tak jsme potom museli Jackie umýt :D na fotce stojí ve vaně :D


Před pár dny jsem se dozvěděla, že bude mít má oblíbená zpěvačka Kristina koncert, a tak jsem dneska koupila lístky :) už se moc těším :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)