pátek 26. září 2014

Co týden přinesl

Ahojky!
Je tu nový opět nový příspěvek. Týden školy je za mnou a přijde jakoby by to byl už měsíc, kolik toho je na splnění a tak :D Bude to náročný rok, těším se, až to budu mít za sebou :)) Včera a dneska jsem byla v knihovně sehnat nějaké potřebné knížky a pustila jsem se do čtení- Julius Fučík Reportáž psaná na oprátce. A co vy a četba do školy? ;)


 Včera jsem si večer zalehla s časopisem JOY, jako dárek jsem si vybrala balzám na rty :))


Dopoledne, když jsem už byla doma z knihovny, jsem se podívala na netu na včerejší díl Ulice a potom jsem si šla lehnout, byla mi zima a Jackinka mi dělala milou a zahřívací společnost :)) 


Dostala jsem chuť na pizzu, a tak jsem si s přítelem objednali pizzu Hawai- byla moc dobrá :DD takové chutné zpříjemnění dnešního unaveného dne :)




2 komentáře:

  1. Zatím jsem se nedostala k povinné četbě ve škole, ale už bych měla začít , Jo a mám stejnou fenku :) a jmenuje se Jackie :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)