neděle 28. září 2014

Dnešní slunečný den :)

Dnešní den se vážně povedl, byl krásně slunečný, i když jsem si to slunečné počasí moc neužila, tak potěšilo :) nějak mi není dobře, jsem nachlazená, ale snad to bude jen ta rýma a potom budu mít klid :D V četbě jsem přešla k další knížce, kterou můžete vidět na fotce :)) Odpoledne Jackie běhala se svým psím kamarádem Edou a u mě potom odpočívala na posteli. Chvíli hryzala flašku a chvíli kostičku :D Mám nového maskota v knihovničce a je to šmoulík s knížkou, kde jinde by měl být :D šmoulíky máme doma rádi :) A ty skořápky? Tak z těch mám v plánu něco vyrobit, uvidím, kdy to bude a dám vám to sem :)) samozřejmě, až jich bude víc :)
A jak jste si vy užili dnešní den nebo rovnou celý víkend? :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)