neděle 19. října 2014

Co nového...;)

Ve čtvrtek ráno jsem jela brzo do školy a pro zpříjemnění nálady jsem si koupila novou JOY :)) K večeru jsem se stavila za kamarádkou  a strávily jsme fajn večer. Na pátek jsem se domluvila s další kamarádkou, že zajedeme na předvánoční nákupy- máme v plánu vyrábět adventní věnce a další vánoční věcičky, tak už kupujeme věci na vyrábění :) K večeru mě vyzvedl přítel a jeli jsme nakoupit :) Koupili jsme si další fotoalbum :D to první už máme plné :) a odpoledne jsem třídila fotky a dávala je do nového alba :) ještě fotky z letní dovolené :D Zítra by mi měla přijít knížka, tak vám v příštím příspěvku prozradím, jaká to je knížka :))


Naše nové fotoalbum :)


Obě alba :))


A teď si dávám frisco a gumové kyselé špagety :DD máme je s přítelem moc rádi z Lidlu:) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)