neděle 26. října 2014

Podzimní tvoření

Dneska jsem se dala do podzimního vyrábění :) použila jsme sklenici na zavařování a je to jako svícínek :) použila jsem šípky a listy různé a další různé květiny na ozdobení, uvidíte na fotečkách, použila jsem silnější a tenký drát a lepící pistoli :) na silnější drát jsem přikládala větvičky a omotala to tenkým drátem, aby to pak bylo omotané kolem sklenice :)







Listy, co hodně přečnívaly jsem ostříhala



a pak už jsem postupně začala zdobit a lepit lepící pistolí :) 






nakonec jsem vložila svíčku :)




2 komentáře:

  1. To vypadá krásně, miluju podzimní dekorace. Lepší si je vyrobit, než ty kupované z obchodu. Jsi šikovná :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) jj je to lepší si to vyrobit :) ráda, tak něco vyrábím. Ještě víc se těším na vánoční vyrábění :D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)